fredag 19 februari 2010

Cold Summer, Warm Night

Igår såg jag Shivering Heights igen, jättefint. Spelningen var i Södertälje och trots att det var mörkt tyckte jag att staden såg otroligt vacker ut, fanns en stor skog som typ omringade en del av staden <3 Jag ska nog flytta dit en vacker dag, bor ändå så långt bort från stan' nu, så det kan ju inte göra en så stor skillnad avståndsmässigt. Jag har inte haft någon dator sen i söndags :>>>>>>>>>>>>>>>>> *standardminen*
Jag fick dock idag låna mammas superspejsade dator så att jag kan skriva min idrottsdagbok och ikväll tar hon antagligen med sig både en stationär samt en bärbar dator hem = MTHRFCKNG MUSIC MAKING TIME
Ganska glad! Vill höra er säga: Wiiiiiiiii!

edit: vågar inte bli för glad i förväg ifall något skulle gå fel

Inga kommentarer: