lördag 10 april 2010

Hej.
Jag har tappat all inspiration, jag vill eller kan inte göra musik längre. Det jag gjort de senaste veckorna är typ lama covers jag tagit ut från ultimate-guitar.com. INTE 0KEJ! :(
Borde ta mod till mig och pallra över till min granne och be om att få låna den där förstärkaren han erbjöd mig och sedan hämta elgitarren. Sista "senet" blir att köpa en mic och det får jag vänta med för mina pengar är typ slut...
Jag vill lära mig mer om hur man använder mitt program, t.ex. hur man pitchar en ton till en annan så att det låter som på gitarr. Jag har världens bästa handkräm, men gillar inte mitt nagellack så mycket, det är för ljust, billigt och skimrigt på dagen.

Här hittade jag lite fin musik idag http://www.myspace.com/khonnorhandwriting
Inspiration!
En blogg man borde besöka är anagina.blogg.se

Inga kommentarer: